13 wrz 2012

Wolnosc Kobiety

Wolnosc to taki byt, ktorego pragnelam przez wiele lat i wciaz o tym marzylam, dumalam, o to walczylam i do dzis nie wiem na jakim etapie swoich dazen do wolnosci jestem. Wolnosc to owo COS czego nie dotkniesz, nie poczujesz materialnie, COS co istnieje, jest dostepne, ale wymaga  dyscypliny. Wydaje mi sie, ze wolnosc dla kobiety i mezczyzny to nie jest zupelnie to samo. Wydaje mi sie, ze wolnosc dla kobiety w Ameryce, Europie czy Afryce to takze nie to samo. Wydaje mi sie, ze wolnosc dla dwoch najblizszych przyjaciolek to takze cos odmiennego.
Powtarzam fraze: 'wydaje mi sie' bo nie powiem przeciez, ze tak jest lub nie jest na pewno. Pisze jedynie to co mysle i jak mysle.

Chce Ci cos pokazac. Niestety jest to material bez tlumaczenia, wiec w skrocie powiem, ze chodzi o medytacje wiezniow i jak owa medytacja prowadzi ich przez wiezienne zycie.
Obejrzyj prosze, mysle, ze sa takie obrazy, ktore mozna zrozumiec bez znajomosci jezyka.
Path of Freedom - Sciezka Wolnosci

Moja glowa jest teraz pusta, a moze wlasnie zupelnie otwarta na to co moze sie w niej zagniezdzic. Pisze bardziej emocjami, odczuciami, tym czyms nienazwanym co we mnie jest. Bez planu ani scenariusza zdarzen. Kto wie, moze tak jest lepiej. Bo Twoja wolnosc i moja wolnosc z pewnoscia nie sa ta sama wolnoscia.

Dobrego dnia Tobie zycze Piekna Kobieto.

Specjalnie dla Ciebie --> Otworz:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz