15 wrz 2012

Mozliwosc w przeszkodzie

Witaj,

gdybym Ci powiedziala, ze moje zycie jest absolutnie idealne, bez zadnego trudu przezywam kazdy dzien i wszystko zdaje sie byc cudownym snem snionym na jawie - uwierzylabys mi? A gdybym powiedziala Ci, ze moje zycie nie ma sensu, ze nic mi sie nie uklada i ze cokolwiek tkne - wszystko sie rozpada i w ogole nic mi sie w zyciu nie udaje i wszystko jest pod gorke - uwierzylabys mi?
Ktora wersja jest bardziej wiarygodna wedlug Ciebie?
Spokojnie:)
Nie musisz odpowiadac odpisujac na ten wpis, to nie lekcja w szkole, ani egzamin na studia, to zwyczajne dwa pytania, ktore stawiam zarowno Tobie jak i samej sobie by zastanowic sie chwile nad wlasnym spojrzeniem na zycie. Na zycie w ogole jak i na moje osobiste zycie.

Ostatnio wiele przyslow na temat trudnosci i mozliwosci przemyka mi przed oczami. Wiele tez madrych ludzi wspomina o takowej konotacji. Sama w swoim zyciu znajduje wiele sytuacji, w ktorych przeszkoda spotykala sie z mozliwoscia, jak i wspominam historie z zycia moich przyjaciol i ludzi, z ktorymi bylo mi dane porozmawiac, w ktorych zyciu owa zaleznosci przeszkody i szansy sie pojawia.

Wczoraj odbyl sie Kongres Kobiet w Warszawie. Na calym globie rosnie ruch feministyczny. Kobiety szkola inne kobiety jak dbac o swoje zycie, troszczyc sie o wlasne dobro. Wciaz istnieje przemoc, w wyniku ktorej cierpia kobiety. Rozne formy przemocy sa widoczne w roznych czesciach globu - nie ma tu nacji lepszych lub gorszych. Kobiety wciaz walcza o rownouprawnienie w szerokim tego slowa znaczeniu.

Czyz to wszystko nie brzmi jak trudnosc i szansa? Ograniczenie i mozliwosc? A gdyby przelozyc ogolne obserwacje na indywidualne podworko to czy tam tez mozesz znalezc przeszkody i mozliwosci?

Zycze Ci dobrych mysli, budujacych i tworczych, takich, ktore biegna w kierunku rozwiazan zamiast zasiadac przy gorzkiej herbacie odczuwajac niemoc. A jesli z jakiegos powodu zechcesz sie podzielic wlasnym przemysleniem, zapraszam. To miejsce dla Kazdej Kobiety, ktora chce tu wstapic.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz