12 wrz 2012

Nie-ograniczenie

Niezależnie od tego co robię, gdzie i z kim jestem, z czym mi wygodnie, a z czym się mecze, jest taka przestrzeń mnie w której jestem zupełnie swoim własnym szefem. Mogę tu robić dokładnie co chce i jak chce. Mogę być kim chce i przybierac tyle twarzy ile mi się podoba bez względu na konsekwencje. Mogę wszystko! Tu dosłownie mogę wszystko!
To świat moich myśli.
To jest świat nieskończoność wielki, w którym mogę wszystko. Każdy z nas ma taki świat i każdy ze światów jest inny. Jak rownież każdy z nas różnie takim światem zawiaduje.... Jedni oddają ten świat w posiadanie komuś lub czemuś inni skrzętnie eksplorujący zakamarki owego swiata, jeszcze inni maja ów świat, lecz nie zaglądają doń zbyt często. Każdy posiada swój świat myśli i każdy ma prawo dysponować nim w dowolny sposób. Piękne! Prawda?!
Ja myśle, ze jeszcze nie pozwoliłem sobie na szaleństwo w moim świecie myśli. Myśle, ze ostrożnie traktuje jego ogrom jednak widzę, ze coraz bardziej mnie nosi. Coraz mocniej ciągnie mnie do tych przestworzy, których jeszcze nie zbadalam. Głód rośnie wraz z kolejnymi, fascynujacymi podróżami. Jestem coraz odwazniejsza i coraz ciekawsza i zdecydowanie bardziej zdeterminowana by zglebiac mój wewnętrzny świat.


To mi daje poczucie nie-ograniczenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz