9 wrz 2012

Pewien madry Ktos

Pewien madry Ktos powiedzial, ze jesli chcesz cos zrobic - zwyczajnie zacznij! Przychodzi mi do glowy od razu mysl taka - potrzeba mi wiedzy w temacie 'co chce zrobic', a potem stymulacji by postawic pierwszy krok.
Jesli wokol mnie lub we mnie znajduje sie cos co mnie razi - bardzo czesto marudze, ze jest tak a nie inaczej. A przeciez wlasnie owo COS moglabym zmienic, prawda?
Co Ci doskiwera?
Co Ciebie drazni? W sobie i w innych?
Co sprawia, ze sie smucisz lub stajesz powazna jak w grobie?

Jesli chcesz cos z tym zrobic, zacznij teraz. Mozesz na przyklad wziac kartke papieru i cos do pisania. Ja osobiscie lubie pisac olowkiem:) I zacznij zapisywac rzeczy, ktore ogolnie mowiac Ci nie odpowiadaja. Pozwol sobie na zupelna wolnosc i frywolnosc:) Nasza wyobraznia nie zna granic jesli tylko pozwolimy jej dryfowac w kazdym kierunku.
Po zapisaniu wszystkiego co przyszlo Ci do glowy, przeczytaj co napisalas i dokonaj wyboru - CO CHCE ZROBIC DZIS? Innymi slowy, co chce zmienic? Co moge zmienic w obecnej sytuacji? To wane, zeby nie rzucac sie, jak to mawiaja - z motyka na slonce. Badz rozsadna i madra. Wybierz to co jest w zasiegu Twoich mozliwosci.
Nastepnie okresl nowa jakosc. Okresl ja bardzo, bardzo dokladnie.
ZROB TO! Czyli postaw krok. Zacznij.

Krok za krokiem. Cierpliwie i konsekwentnie. Kazdego dnia rob maly gest w kierunku zmiany czegos co Ci nie odpowiadalo. Cierpliwie i konsekwentnie.

Powodzenia!

1 komentarz:

  1. Takie oto poranne przemyslunki mam dla Pan:)
    http://www.facebook.com/Monika2women#!/Monika2women
    Dobrego dnia:)

    OdpowiedzUsuń