5 gru 2012

Jestem niezwykle zadowolona

Kazda rozmowa z druga osoba, rozmowa na ktora znajdzie sie czas i chec jest dla mnie bogactwem. Kazdy tekst, komentarz jaki ktokolwiek pisze pod moimi slowami lub o nich sa dla mnie istotnymi cegielkami, ktorymi rozbudowuje swoj swiat. Kazda chwila, w ktorej bylam niezwykle bliska samej siebie ma wartosc diamentu. Dzis mam poczucie, ze przeszlam droge z jednego, na drugi kraniec swiata - od rozpaczliwej nerwowosci, po produktywna radosc. To jest moim powodem do zadowolenia.
Dziekuje za kazda rozmowe jaka udalo mi sie dzis przeprowadzic, za kazde slowo, ktore moglam uslyszec i wypowiedziec. Dziekuje za wszelkie bogactwo chwil i momenty tworczego opanowania. Dziekuje za chwile, w ktorych wygralam i z radoscia moglam spojrzec na wlasne odbicie w lustrze.
Dziekuje!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz