5 gru 2012

Informacje i wibracje

Mawiaja madrzy ludzie, ze trudny czlowiek i trudna sytuacja to szanse na cwiczenie serca i charakteru. Ja chyba mysle podobnie, co wiecej doswiadczam w pelni takiego wlasnie zestawu. Dokladnie widze jak latwo opanowac siebie i cwiczyc swoj charakter w sytuacji gdy idzie o ludzi mi obcych, lub nie zwiazanych ze mna emocjonalnie, i jak trudno wowczas gdy osoby te sa ze mna bezposrednio zwiazane. To jest dokladnie wyzwanie.
Rozdzielenie swoich mysli, emocji, reakcji i czynow po to by zobaczyc jakie jest zrodlo wyzwania to ogromnie wielkie przedsiewziecie. Dostrzec czemu mnie cos drazni lub czemu jestem slaba wobec nowej sytuacji jest czasem zadaniem, ktore postrzegam jako niewykonalne, nierealne. Wiem, ze jest mozliwe, jednak gdy staje w prawdzie sama przed soba, widze zwyczajnie, ze nie potrafie. Moze nie potrafie teraz, moze w ogole, moze potrafie jednak nie wiem o tym, ale stan mojego serca i umyslu w danej chwili mowia mi - nie umiem.
Zdaje sobie sprawe, ze ludzie, ktorzy daja rady innym bo czuja takie powolanie lub biora za to pieniadze natychmiast daliby mi conajmniej kilka metod jak sobie wowczas ze soba poradzic, ale uwierz mi - nie ide na latwizne w zyciu i jesli mowie, ze w danej chwili nie potrafie, to ozncza dokladnie to co mowie. I szanuje swoja niemoc. Nie wiem czy potrafie szanowac niemoc innych ludzi, ale staram sie szanowac swoja niemoc. Czuje, ze to pomaga mi wlasnie okielznac swoje mysli, reakcje i emocje w konfrontacji z trudnym dla mnie czlowiekiem.
Nie wiem takze, czy moje doznania znane sa mezczyznom, ale jestem przekonana, ze kobiety wiedza o czym mowie. Mysle, ze kobieta ma na tyle odmienna strukture od mezczyzny, ze faktycznie odczuwa rzeczy, ktore dla mezczyzny sa na zawsze niewiadoma. I chyba podobnie jest teraz - polaczenie przeroznych odczuc czasem zwodzi mnie i zaslania cel glowny, choc ponoc mezczyzni potrafia trzymac sie celu bardzo mocno. No coz - ja bym tak chciala, coraz lepiej mi to wychodzi bo z wiekiem sie tego ucze, jednak to wciaz jest proces - proces uczenia sie jak radzic sobie z zyciem w trudnych sytuacjach:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz