5 lis 2012

Blokady i mozliwosci

Witaj,
za chwile uslyszysz kilka slow na temat mojego doswiadczenia blokad i mozliwosci. W ramach uzupelnienia tego co uslyszysz dopowiem jeszcze pewna rzecz. Ten krotki filmik nagrywalam dwa dni temu. Wowczas wiedzialam, ze nadchodza zmiany, jednak nie wiedzialam, ze zaskocza mnie tak szybko. W glowie mialam pewne pomysly, ale jeszcze nie mialam odwagi by je wyartykulowac choc jednoczesnie chcialam je pielegnowac. Okazalo sie, ze czesc z owych mysli, ktore klebily sie w mojej glowie, nie wypowiedziane, nie upoblicznione wczoraj sie zwyczajnie zmaterializowaly. Otwartosc jaka mi towarzyszyla pozwolila mi przyjac szanse, ktora sama do mnie przyszla z wdziecznoscia zamiast odrzucic ja bo: nie wypada, nie wiem czy sie wywiaze, nie powinnam, itp. Te dawne mysli nie istnialy. Pozwolilam sobie byc otwarta na to co przychodzi.
Dzis pisze majac zmiany w reku, glaszczac je po siersci jak mruczacego kota. Czesc blokad i lekow zostala przepracowana na przestrzeni wielu lat i teraz widze tego efekty. Oczywiscie kazda zmiana wprowadza zamet, niejasnosc w oczach obserwatora. Dla jednychjest powodem do zbudowania muru, dla innych poddania sie lekowi, dla jeszcze innych swego rodzaju zawisci. Reakcje sa rozne i one teraz sa moim zadaniem. Reakcje innych na moja zmiane, na moj krok. To pewna konsekwencja zmiany. Konsekwencja otwarcia sie na mozliwosc, ktora nadeszla. To kolejna lekcja lub moze nie lekcja, a konfrontacja rzeczywistosci minionej z rzeczywistoscia obecna.
Dziekuje za przeczytanie i za wysluchanie moich przemyslen na temat zmian, blokad i otwarcia na mozliwosci.
VIDEO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz