18 lut 2014

Z całym szacunkiem dla Dzieci

Dwa lata temu narodził się cud. Małe stworzenie, które od początku pokazało, że ma charakter i tupet. Stworzenie, które będąc w centrum mojego małego świata zaczęło naprawiać moje błędne myślenie, odświeżać moje zakurzone pragnienia i mobilizować do bycia otwartą na świat i siebie. Bo dopiero tak małe dziecko ukazuje jak bardzo człowiek w swej dorosłości siebie ogranicza...
To dzięki Meriam powstały 5-minutówki i dzięki niej powstało Poczytaj mi Mamo. Poczytaj mi Tato. Ma zaledwie dwa lata, a już tyle osiągnięć!
To dzięki dzieciom, dzięki Meriam i Leili poznałam wspaniałych ludzi, którzy mieszkają w naszej okolicy, kreatywnych, otwartych, ciepłych i szczerych. To dzięki dziewczynkom zaczęłam wracać do własnych pasji i otwierać się na szalone pomysły. To one uczą mnie koncentracji na tym co mnie fascynuje i ignorancji tego co nie jest warte uwagi. To dzięki nim poznaję wciąż siebie. Dzięki nim poznaję Was.

Dwa lata temu powiedziałam - TERAZ JUŻ WSZYSTKO MOGĘ.
Dwa lata później potwierdzam te słowa!

Z okazji urodzin mojego małego cudu życzę wszystkim Rodzicom otwartości na chwilę, która jest tu i teraz, mądrości w wyborze tego co jest źródłem szczęścia i ogromu miłości, która pomaga przetrwać wszelkie przeciwności.

Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz